Saknar en dag som förut.



Jag saknar tiden för ett år sedan ungefär.
Inte så långt men allt har förändrats så.
Vad hände lixom?

Jag saknar att kunna gå över till Jameson. Sitta i hennes soffa när hon springer runt o städar
eller lagar mat. Saknar att åka iväg i hennes röda fara och träna våra boxpass på gymmet.
Saknar Lines och mina myskvällar och våra fikastunder på princess.
Och saknar min sussis och lines period. Våra tokigheter och utgångar i Jkpg när vi alla blev
fulla som kastruller.
Saknar mina morgonpromenader runt Hunsnäsen. Och träningen på gymmet.


Saknar allt innan alla blev så jäkla seriösa? Är det nu man är vuxen?
Jag vill inte vara vuxen. Inte äään...!


Sen drog alla eller skaffade pojkvänner.
Och vad gjorde jag? Inget!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0