som smör i solsken.



Imorse efter jobb blev det lite gym i P-hallen.
Men vilket tråkigt gym. Litet och tråkiga maskiner. Hoppas dom bygger ut
och fräschar till det nu när dom ändå bygger större sporthall.
Tacka vet jag Atlantis!







Sen åkte sommardäcken på. Och om jag trodde att någon annan
skulle sätta på dom åt mig så tji fick jag.
Fick ju göra en del av jobbet. Så jag lär mig då ja.
Skruva bort alla bultar, vilket jobb. Var det nu man skulle visa att man träna på gym?
haha. Men efter lite ilska så gick det kanon. Allt går med ilska. typ?








Sen lite lunch och solning på balkongen. Hur underbart?
Hoppas det blir fler sådana dagar i veckan. Dock inte imorgon för då jobbar jag.


Senare blidde det en joggingtur. Skulle joggat med Geza men han bangade.
Klagade på hosta. Jaja fick gå för denna gång. haha ;)

Så Lisa hängde på. Upp mot Ränneborg, ut mot Abborvik och Långanäs.
Och sen ut mot Nifsarp och mot stan. Riktigt skönt. Perfekt väder med.



Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0