Strålande sol.



Goderdagens!


Var som sagt hos Moa och Jörgen igårkväll.
Grillade, drack vin och snackade skit. Mycket trevligt.
Lilla Ella var med en stund med. Klokt vad det händer under en månad.
Lång hade hon blivit och hon sprang runt och skulle vara med hela tiden.
Börjar bli stor tös :)






Satt alla tre med tjocka tröjor och filtar men vid tio gav vi upp.
Då tog vi med oss vinet in. Var på tok för kallt.
Kollade på en film som gick på tv och vid elva somnade jag i deras soffa.
Trevligt sällskap. Varför lyckas jag alltid? haha.








Idag har jag spenderat dagen ute hos pappa i Stensjön.
Tänkte sitta lite i solen men var lurigt. Så fort jag gick ut blev det grått och tvärtom.
Typiskt. Sen satt jag mest o kolla hundar på blocket.
Vet inte vad jag fått för mig riktigt?!

Lagade eget potatismos köttbullar och brunsås till middag.
Det var mums.
Och nu är jag tillbaka på jobb. Weho.



Puss Hej hoppilopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0