Tell me baby..



Jaha ja, ännu en ångestfylld dag har passerat.
Mår så sjuuuukt dåligt för att jag satt mig i denna sist så ni fattar inte.
Allt blir skit bara för det...
GE MIG EN LÄGENHET OCH DET ÄR NU!


Flyttpackat hela dagen. Snart bara möbler kvar.
Åkte till pappa igen och lastade av.
Träffade Geza i stensjönrondellen. Tvingade han att följa med o se gården.
Han hade egentligen inte tid. Men det fick han ta sig tyckte jag.. haha?
Han har tydligen kört fel dit några gånger sa han?





Fick lite mat av farmor. Solade lite.
Sem brummade jag hem och tog ett varv runt sjön.
Det känns så bra att konditionen börjar bli bra. Det varvet känns nästan för lätt.
Och ja i höstas klarade jag knappt rolandsdamm.. haha. Så ja jag har jobbat på den?

Sen tog jag en dejt med Jameson och Lisa.
Mötte Angelika och hennes lilla tjej, ja vad hon nu hette? mitt minne asså.
Söt var hon iaf :)

Puss heeeeeej!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Yeeey! Tänk att man blir nämnd i din blogg... Inte dåligt:)

Linnea heter hon... O jaaaa, eller hur e hon söt:)

2011-04-19 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0