Underbara vänner.



Tjolahopp!


Igår fick jag långt hår.igen. Känns bra.
Efter tog jag en fika med Erica och hennes syster. Trevligt.
Har ju inte sett hennes lilla tjej än. Så söt var hon.





På eftermiddagen tog jag och Lajsa en sväng till Jönköping.
Hämtade upp Malena och åkte till ikea.
Blev väldigt låg nivå där ett tag. Sprang runt och flumma medans Malena
plocka det hon skulle ha.
Men vi hade kul o skrata och det är ju huvudsaken? haha.






Efter åt vi korv tills vi spydde typ. Tog bilen hem till Malena.
Åt chips och ändrade i hennes badrum.
Lånade hennes soffa under natten, låg som ett dragspel medans dom skedade
i sängen.

Haha mitt i natten vaknar jag o Lisa av att Malena skriker skithögt:
DET BRINNEEEER!!

Snacka om att man blir rädd eller. Efter en stund skirker hon:
Men skynda er ut då för faan!

Och då vaknade hon till så då skratta vi alla tre gott åt det. haha. kul.
Kul att någon mer är nattpratare än jag. hehe.



PUSS HEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0