Vad är verkligheten?



Åkte upp till Eriks päron efter jobb. Fick se nya huset. Jättefint.
Sen tog vi en sväng på stan med kojan, hjälpte han handla mat tills ikväll.
Riktigt roligt att åka hundkoja. Så söt är den och det ser ut som det går i 290 blås.
Fick provköra, men vågade inte? haha hm. Nästa gång kanske...








Åkte tillbaka till huset. Tog fram varsin väldigt udda solstol.
Typ med solskydd? Vad det nu ska vara bra för.
Sen satt vi ett bra tag i solen. Så skönt.
Fick båda lite småröda kinder sen såg jag.






Nu är jag hemma. Suttit lite mer i solen. Man får ju passa på.
Kanske blir snö imorgon? vem vet.


Ska strax hoppa in i duschen. Och sen bege mig bort till Moa & Jörgen.
Ska premiärgrilla. Ska bli gott. Grilla är ju det bästa som finns. typ.






Men mitt i allt så kan jag inte låta bli att vara lite ledsen.
Som att verkligheten kommit ifatt.
1 Maj har jag ingenstans att bo. Bara mitt egna fel. Men ja...
Känner att jag kan behöva träffa någon som kan ge mig lite trygghet. För det är vad
jag behöver tror jag. Någon som kan få ner mig på jorden.
För jag vet aldrig vad jag vill med något. Flänger runt som en yr höna överallt.
Inget känns någonsin bra.


.... Sen saknar jag dig lite med?



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Johan

Din tid kommer också!

2011-04-09 @ 22:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0