You don't need love. I need love.



Weho. Idag har jag suttit som en zombie på altanen hela dagen.
Viiilken underbar dag. Fler av dom nu tack.
Tog igen all dryck och mat som jag inte fick i mig igår.
Så nu är jag fit for fight igen.. tror jag. haha.






Är röd som en kräfta nu. Alltid likadant. Kanske ska ta det lite lugnt i början
så man får fin bränna och inte blir röd och sen fjällar bort. Nja aja.
Soldyrkarn var jag det ja.



Tog en lång powerwalk med Lajsa i eftermiddag.
Och lite styrka hemma efter det.
Får sån sjuk ångest när jag inte kan träna. Hatar det samtidigt som jag tycker
det är bra för det gör att jag tar tag i det bättre. mm...



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0