You let me in just to get out.


Goood morgon!


Igår packade jag ner nästan hela mitt kök. Det var kul.
Tryckte in allt i lilla golfen och körde ut det till pappa.
Och medans jag stod där o lyfte kartonger så hittade jag lite fina saker som pappa
ställt i ladugården. haha typiskt mig.





Sen kom kusiner, moster och mosters man på besök.
Jag invigde min långklänning. Har alltid ogillat dom men nu älskar jag dom. haha?

Begav oss mot morbror Benny och hans tjej där det var 50 årskalas.
Bjöds på god mat. Min morbror borde bli kock eller ja det är han väl redan?
Men jag menar byta arbetsplats från Långanäs till typ restaurang?






Fullt normala kusiner? Inte ens en normal bild får man ta.









Kusin Felix lärde Love sniffa. Han var inte sen på det.
Haha.. men det var inte lika kul efter. Fick skölja under vatten. hahah.
Inte lätt o vara liten och lättlurad.






Haha moster Petra och mamma var på G.



Nej nu ska jag ladda för kvällen.
Blir Jönköping med mina damer. Inte så sugen nu. Men det kommer väl?



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0