Yrväder...



Tog en fika med Jameson innan idag. Har inte setts på ganska länge nu
så det var behövligt.
Och lilla Nellie. Tycker bara mer och mer om henne för varje gång jag träffar henne.
Ska kidnappa henne en vacker dag. En gooo liten köttbulle med grisaknorr. haha.








Sen hämtade jag upp Lisa. Och vi åkte mot Simon någonstans efter Sävsjö?
Ehm.. vet inte vad jag ska säga riktigt. Men när vi kom fram så visade mätaren på 13 mil och på
vägen hem 8 mil. haha lite felkörning och så på vägen dit ja? 
Men det gick ju bra iaf.



Men när vi väl var framme så bjöd Simon på jättegodmat.
Pasta med gorgonzolasås. Åh jag både älskar ost och pastarätter.
Var så trevligt så :)







Nu e jag dödstrött och ska sova.
Möte väntar tidigt imorgonbtti. weho.


Puss Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0