A6


Gaad vad jag saltade maten kände jag nu.
Kokade bulgur och kezo i brist på fantasin? viilken middag asså. haha hm.


Får panik på lediga dagar när jag inte har något planerat eller vet vad jag göra.
Så tvingade med mig Julius till A6. Hittade presentkort och bonuscheck hemma.
Så fick med mig lite smått och gott från HM. Till helgen bla.






Tog en lunch på Soya. Mmm, älskar den maten.
Vi ska förmodligen gå en matlagningskurs snart i Thailändsk matlagning.
Hur kul låter inte det? Äääälskar thaimat. mmm...





Hittade the love of my life på Scorett.
1400 som hittat. Men det är det värt för ett par ordentliga skor.
Är svag för höga skinnstövlar. Så snyggt.






Sen blidde det vaniljlatte från Kahls. mm så gott!


Tack Julia för idag!

Nu blir det att åka vidare. Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0