Dag med kollegorna.


Oh idag har varit en tung dag för huvudet. Helt slut nu.
Haft planeringsdag med kollegorna. Ska ju bli lite ändring i höst, så vi satt ner och
ändrade och la våra scheman helt själva. Fy farao för att få ihop det så alla blir nöjda och
så att det går ihop sig för alla. Satt från 9.30 till 17.00 och vär ändå inte klara. aah.





Tog en lunchpaus på Keskins. Har ju sagt att jag ska vara nyttig o inte äta ute mer.
Men mina kollegor tyckte jag var dölarvig. Hur ofta lunchar vi lixom?
Så ja en sallad fick det bli. Mm den var gooooood.





Fick en försenad födelsedagspresent av dom med. Så söta. Ett fint nyckelskåp,
är vitt i verkligheten. Liten mörk effekt på bilden.
Men älskar verkligen den stilen så där hade dom prickat rätt.






Min ena kollega har världens sötaste hund som brukar få följa med till jobbet.
Han är döv, men lika go för det. Han gillar o bli kliad på magen, så det brukar jag göra.
Så därför gillar han mig mycket ;) hihi!


Nä nu e jag sugen på godis. Börjar bli okontrollerbart. Fan!

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0