Ett glas rött.


Var på nytt jobbställe igår och hälsade på.
Kändes bra och tror det kommer bli bra utan tvekan. Äntligen lite förändring.

 




Sen träffa jag Mois och Ella en sväng. Hon ville så gärna träffa Sally.
Vad gör man inte för dom små? :)




Efter tog jag o Juliuas en runda i Brännemon.
Kändes duktigt en Fredag.


Sen hade vi mysfredag med Lisa också. Åt god mat och tog ett
glas rött till. Det var mys.





Lisa var fiiiiiiiiin i mitt förkläde. haha.
Stekte köttet gjorde hon bra med.





Julius gjorde sallad med lite hjälp av mig.
Gott gott.





Gottigott...





Det var en god måltid vi gjorde. Och rödvinet var suuuuuupergott igår. haha.
Ett glas eller två, räcker lixom. Gott och man blir lite sådär skön i kroppen. jadå.


Love mina tjejer. mucho.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0