Fuck it.




Dagen började inte så bra som jag hoppats.
Och inte nog med det så fanns det ingen parkering i hela stan, som vanligt.
Så willys fick det bli, tur den finns iaf...





Nyss bäddat rent med mina nya lakan. Fina va? ;) Jag gillar dom.
Älskar allt med djurmönster, nästan.


Jonny har nyss varit här. Satt upp min zebratavla.
Liiite onödigt med tanke på att jag ska måla om nästa vecka, men
vill ha något på väggarna på Lördag när jag ska ha lite folk här.





Och nu är en från Bravida här. Byter ÄNTLIGEN röret till handfatet i badrummet.
Så nu slipper jag jag ha en hink under för att det läcker.

Sen ska en från Elajo komma och byta ut min käksfläkt.
Den är så otroligt dålig så jag skulle likaväl kunna ta bort den och inte märka
någon skilnad. Så äckligt, luktar stekos i flera dagar när man lagat något.
Nä så hoppas dom har tid typ nuuu.



PUSS E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0