Grönt e skönt.




Imorse ringde Julius och ville ha med mig på lunch på Sunrise.
Men nja nyttig som jag blivit (hrm) så tackade jag nej.

Tog istället en tripp till Bringners med hennes blå fara.
Köpte lite nya växter eftersom dom andra lyckats vissna på något konstigt vis? ;)  Hm.






Köpte en rosa fin sak till köksfönstret. Rosa är fint.





Sen en pamllknande sak och en "hinkkruka" som jag bara köpte, har
inte ens någon plats för den? haha.

Sen blidde det lite mer ärenden. Och helt plötsligt var klockan sent.
Både jag och Julia var så hungriga så just då sket jag i om maten var nyttig
eller onyttig, mat ville jag ha. Så Sunrise fick det bli.
Så gott. Älskar den maten. Riktig fettbomb. jaja. Gott var det ju... hehe.






Sen har jag träffat Mamma. Tvättat. Träffat Lisa.
Och ordnat i lägenheten.





Nu har jag precis gjort mig en hallonsmoothie och ska lägga
mig i soffan o koppla av en stund.



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0