koka soppa på en spik



Riktig sällskapsapa är jag. Inte varit själv 2 sek idag.
Fika med Lisa. Dejt med Julius och sen strosing med Jameson.
Älskar mina tjejor!






Mycket som strular just nu. Kan inte låsa min dörr. Känns bra.
I Torsdagskväll blev jag inlåst, men när jag testat andra nycklen gick det..
Fick köra så fram tills igår. Låsa med ena nycklen o låsa med andra.
Men nu funkar det inte längre. Så nu går det inte att låsa. aaah, tröttsamt!

OCH jag kan inte se tv för det står att jag inte har rättighet till kanalerna.
Vad händer lixom?


Kanske ska läsa lite av min "läxa" till skolan på Fredag? aah, vad har jag gett
mig in på? haha.

Annars gillar jag läget....

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0