min lilla koja.



Caroline var nyfiken på mitt hem och ville för ett tag sedan att jag skulle
lägga upp lite bilder. Så här får ni en liten titt av hur jag har det....





Vardagsrummet åt ena hållet. Andra hållet är inte så färdigt än. hehe.
Illgrön kakelugn, så vardagsrummet fick bli vitt/svart med gröna detaljer.






Sovrummet. Älskar kakelugnen som gör det hela lite mysigare.
Sovrummet är lila så det fick små lila detaljer, också vitt och svart.





Och köket. Som ni säkert sett innan på bilder.
Det fick gå åt det turkosa hållet. Älskar turkost, så fint.


Lite av hur jag har det. En del kvar som ska fixas. Bla ommålning av vardagsrummet och
byta fondvägg i köket. Men Rom byggdes inte på en dag.



Puss Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0