slut som artist.


Varit en fartfylld helg. Drinkkväll i Fredags och Jönköping igår.
Var lagom seg igår. Var inte jättesugen på Jönköping. Men tog mig dit ändå.

Tog tåget. Mötte upp Eriko och åt lite mat tillsammans.
Sen tog vi vår box och begav oss till Micke o hans vän Svante längst bor på Torpa.





Micke har världens sötaste hund, Simon.
Se bara hur han ligger limom? haha.
Han kan massa trix som rulla runt, tigg och massa annat. Så söööt.





Sen kom Jameson, Kristian, Brangen, Jonny och Lagge.
Var fullt hus. Men mycket trevligt.




Tog senare taxi till Karlssons. Haha snyggt där i bakgrunden Svante? :)
Dom andra drog till Harrys.






Fin bild på något fulla Micke o Svante? haha





Erik var också lika kastrullfull som vanligt. Försvann senare under kvällen
också som vanligt?! haha.





Trodde jag hade skjuts hem men icke. Så jag fick följa med
Micke o Svante o sova skavfötters elelr inte riktigt. Tur man har snälla vänner.
Men först tog vi en pizza. Den satt väldigt fint.


Sen har simonsötis legat vid mina fötter hela natten. Gos, jag vill ha en hund. nu.

Lite sleten idag. Så segt att vakna upp o inse att man inte är hemma.
Gick genom hela Jönköping i högklackat och i ösregn för att ta mig till tåget.
Skönt det var att komma hem då.

Har också hunnit  med 3 tupplurer under dagens gång och är fortfarande
lika trött. Zzzz....

Har diskat upp, gjort mig redo för säng och tänt ljus på bordet och
i kakelugnen. Nu återstår det bara o se hur länge jag klarar ha ögonen öppna.



Puss Natti E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0