Solen är tillbaka.



Idag startade jag dagen med Lisa ute hos Sofie i Norrby.
Fikade, njöt i solen och kollade lite pyssel från när Sofie var liten.
Efter fikat åkte vi och sola o bada. Huuur underbart?
När man trodde sommaren var slut så bara poff var den här igen.
Så nu har man fått sig lite färg på näsan igen...





Hon målade bla den här. Väldigt tjusig tycker jag. Vad tycker ni?
Funderar på om det ska föreställa "Den lilla sjöjungfrun" ?




Drog senare vidare till Ingarp och grillade vid sjön.
Hur mys som helst. Grillspett, haloumi och vitlöksbröd. mums.






På vägen dit såg vi massa rök. Lisa blidde orolig för det kom från
hennes pappas håll.





Hon hade rätt. En traktor hade fattat eld. Men ingen fara, allt slutade
bra förutom en traktor mindre.








Det var en mycket trevlig dag och kväll i solen.
Nu laddar vi för dygnspass imorgon.
Målning av vardagsrum på Onsdag och Västervik på Fredag.





Och kan inte sluta skratta när jag tänker tillbaka på Lördagsnatten.
Efterfest hos mig som slutade med att det bara var jag och M som satt o käka.
Kom väl i säng vid 5. Ringde Line och Robert o bad dom komma o rädda mig? haha hm.
Fick ett ryck bara sådär och trodde fönstrerna var öppna i EBK. Så på med kläder
och springa dit. Men alla fönster stängda. Ah måttligt irriterad.

MEN på morgonen ringer Erik när han är vid ebk för hämta bil, då
är tydligen fönstrerna vidöppna. Fattar ingenting?!?!
Inget snott iaf.


Yeye. Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0