sommaren tillbaka.




Tog bilen upp till Eriks päron efter jobb igår och solade medans han
läste tidning och löste korsord i skuggan. hehe.
Eller nu ljög jag, innan det så var jag förbi kontoret och fick glada nyheter angående hösten.
Ska jobba på olika ställen, så bara 50% hos min nuvarande brukare och resterande hos andra.
Plus att jag ska plugga en högskolekurs på 1,5 år 8 timmar varje Fredag. Ser jag fram emot.





Eriks sööötaste katt Nixon. Kan ni förstå att han bara är 6 månader?!






Sen kom hungern så vi tog corvetten ner till stan. Åkte nercabat och tog en glass.
Så härligt. Handlade lite mat.









Grillade korv, gjorde pommes och tzatsiki. Mmm det var gott.



Och nu till frågan alla ställer mig. Om jag och Erik är ett par eller dejtar.
NEJ! Det är så typiskt att man aldrig kan ha en killkompis utan att folk ska spekulera.
Erik och jag har varit kompisar länge. Han är en utav mina bättre vänner just nu.
Han är supersnäll, ställer upp, håller saker han lovar, jäkligt rolig. Han är en bra vän helt enkelt.
Sen är det ju bara ett plus att man får åka fina bilar ibland ;) haha!



Puss Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0