stadsfest



I Fredags var det skola hela dagen.
Det var tufft. Kommer bli en intensiv höst. Mycket på en gång och
snabbt ska det gå. Men hoppas det blir bättre och lättare när man kommer in i det.
För när jag gick därifrån i Fredags så var det kaos i hjärnan. haha.


Var sen hos Erica. Satte i nytt löshår och piffade till det med lite kopparslingor
också. Trivs mycket bra.





Inga bilder från kvällen i fredags och inte så mkt att säga.
Var på middag till ganska sent. Inga av mina vänner var ute eftersom dom jobbade.
Så hängde mest med Erik, Micke och Linda. Kollade lite på Mustasch. Han e rätt sexig faktiskt?
haha.
Sen lite efterfest. Kom väl i säng tidigt på morgonen. Måttligt trött dagen efter.






Startade Lördagen med grill-lunch hos Erik.
Sen på kvällen kom det lite folk till mig. Gick ifrån en sväng för att se September.
Snygg brud det där. Sen tillbaka för att dricka lite mer. Eller mycket mer?
Kom ner ganska sent till öltälten. Drack mer och gick in på hotellet.
Drack ännu mer. usch. Och dansade tills det stängde.







Vissa hade kul med min inredning under förfesten?





Bytte plats på handdukar och tavlor? haha. kul man kan ha?!










Hittade en glassflagga påväg till hotellet. Som jag gav till erik.
Som han sprang runt med sen. Moget av mig? Men ah sån är jag. haha?


Blev lite efterfest men traskade hem ganska skapligt.
Erik lånade soffan. Även om det bara är en vän så är det skönt med sällskap.
Gillar inte att sova själv....


Dagen efter var ingen rolig dag. Låg till 5 ungefär.
Stördes av en blippandes Erik natten, morgonen, dagen typ...

Fick iaf i oss varsin pizza runt 6 tiden. Det var gott.
Och sen var jag mycket piggare.





Och till städningen. Rödvin över hela soffan. Men inget som inte vanish kunde fixa.
Glassplitter överallt. Kiss utanför toan. Fräsch?
Har skrubbat golv till tak med klorin kan jag lova. Så nu e det frääääscht.

Och nu var väl sommaren slut då. Känns som stadsfesten är ett avslut på den.
Eller?!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0