Typiskt.



Unnade mig en godispåse innan. Händer iiinte ofta.
Åt 2 bitar sen var det inte gott mer. Varför är det så?
Bra egentligen. Men jag vill ju äta. Som man gjorde förr.






Pappa kom och lyssnade på stereon. Och såklart ska den inte
strula då. Får väl hoppas att det bara var då och att den funkar som den ska nu.
Har otur med tekniska saker nu känner jag. Bilstereon krånglar också... tröttsamt!





Tog sen en kvällspromenad med Lajsa. Var skönt.
Har vila från löpningen denna vecka eftersom jag haft så ont i halsen
och sånt annat kul.

Puckot inne på Fiesta typ tvingade mig att sätta på mig bandet på en gång.
Ehh... men jag vägrade. Tänker väl inte gå omkring med bandet 2 dagar innan som
en fjortis som varit på Liseberg och har åkbandet kvar en vecka efter.
Neeej du, katig sak det där.


Nu middag. Halv 10, smart?
Och imorgon jobb igen, men bara mellan 9.19.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0