Vraak




Tog en runda innan. En jobbig runda.
Vad har hänt med mig?
Typ efter 2m kände jag att mina ben inte bar mig mer och en otrolig yrsel
meen dum som jag är fortsatte jag.
Så när jag kom fram kunde jag inte andas, hypervetilerade och nära att svimma.
Dumma dumma att man inte lyssnar på sin kropp.






Men har märkt att det inte är så bra att äta en kost utan kolhydrater när man springer.
Får iiiingen enerhi alls. Ska iaf äta lite kolhydrater dom dagarna jag springer.
Annars fungerar det kanon, min kropp har börjat vänja sig.

Åt kokta hackade ägg och keso till frukost häromdagen. Det var gooott och
mättande. Try it!



Och ikväll blir det Jönköping ändå. Lite lugnt sådär får det bli.
Jobb imorgon igen. Och jag veeeet hur mycket jag ångrar dagen efter att jag gick ut.

Meeen skitsamma!


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0