Nolltid!

Tjohej!

Kom på jag inte bloggat något idag, så får bli från mobilen i sängen. Tröttis idag.

Startade iaf dagen med en timmes powerwalk sen spenderade jag förmiddagen hos Jameson. Som vanligt är det tusen saker som ska göras när man är hos henne så innan kaffet tittade jag på när hon dammsög och moppade golv. Och efter kaffet tittade jag på när hon plockade ur skåp, möblerade om och dammsög en gång till. Väldans trevligt :)

Och nu på kvällskvisten körde jag ett nytt träningspass på gymmet, Bodycombat och fy satan vad jag saknat det passet, love it. Typ det enda jag körde på Atlantis när jag bodde i jönköping. Kampsportsinspirerat och hög kondition. Vill ni gå på ett pass där man svettas så testa det!


Nu har jag ont i halsen och måste sova. Tänker lite också. Puss Natti E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0