Ohlala...

 

Blev ingen träning innan. Farmor behövde hjälp med en sak på stan, sen blev det lite mer
ärenden och sen bjöd hon mig på lunch. Så där gick halva dagen typ. Men alltid trevligt att
umgås med farmor. Och nu ska jag snart iväg igen, bara fixa lite maud.

 




Världens bästa farmor!

 

 

 

 

Sen fick jag ett städryck. Längesen jag fick ett ordentligt sådant nu. Förr fick jag det varje dag.
Vågade inte säga till folk att jag städade för då blev dom galna. haha.
DU STÄDAR JU FÖR FAN JÄMT!


Rev ut hela garderoben. Och la om. Inte lätt med för mycket kläder till för liten garderob.
Och ändå fylls det på. Borde köra 1 in 2 ut. Men nja.



Puuuuuss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0