Parteey.




Förra helgen blev det utgång i Jönköping igen. Förfestade hos Jenny i Aneby.
Körde Alias. Och ja, vilket liv. Var på blodigt allvar. Riktigt roligt spel.

 






Sen kom Kristians kompisar. Då körde vi lite mer Alias.
Tjejerna mot killarna. Men tror vi bara slutade spela mitt i. Annars hade nog
vi tjejer vunnit såklart. hehe.


 

 




Alienögon som vanligt när man tar med min iphone.





Sen blev det Harrys för alla. Var kul. Inte lika mycket folk som vanligt men det var
ändå mycket. Jag och Jonny buggade på dansgolvet. Han försökte lära mig. Gick sådär. haha.
Sen stannade jag kvar i Jkpg hos M utan att ens veta hur jag skulle ta mig hem dagen efter.
Men det gick ju fint.

Hem till mammas underbara söndagsmiddag. Finns det något bättre en bakissöndag?


 

Tror jag har kanske 8 sådana här kort. Tror Jenny sover på alla? haha söte.




Kul kväll iaf. Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0