Sandsjöfors Julbord.

 




Var ju på Jubord förra veckan med jobbet. I Sandsjöfors.
Jises vad mat, fanns allt. Stort godisbord, hur mycket julmat som helst, ost&kex-bord
och ett efterrätts-bord med allt du kan tänka dig.





En del av godisbordet. Åt endast frukost eftersom jag ville vara så
hungrig som möjligt. haha. Och visste att efter maten kommer jag förmodligen
inte få ner något godis så jag tog det innan maten. gottigt. hehe.



 

Detta var faktiskt det enda jag åt av julmaten. Sen gick jag in på ost-bordet.
Mm älskar ost o kex, finns inget stopp.

 

 

 

Och sen lite efterrätt. Men orkade bara äta 2 skedar kladdkaka och
en godisbit. Sen sa det tvärstopp. Usch vad mätt jag var men gott var det.


Och jag har världens roligaste abetskamrater. Skrattade mig igenom
hela kvällen. Hade kramp i käkar och magen sen. Helt sant.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0