Åki påki väjki päjki...




Tack du granne som låg och snoozade i en halvtimma imorse.
Jag vaknade varje gång. Ah så irriterande.
Snacka om att man är lättväckt. Men seriöst, personen måste ha världen starkaste
vibrator på sin mobil.






Såg på min mobil sist jag ställde alarm att det kommer upp en fin liten text samtidigt
som det ringer.
" Godmorgon! Dags att vakna "
Lite småtrevligt? haha.


Hade man haft problem med att komma upp på morgonen, vilket jag inte har, så
hade man ju kunnat skriva in en mindre trevlig text typ
" Nu jävlar går du upp " eeh eller något.

Inte för jag tror det funkar. Men man kan ju alltid testa?


Äh gud vad jag tjatar. Nu ska jag äta frukost
sen blir det morgonträning på gymmet.



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0