Älska, älska inte.





Jehoo. Vad pigg jag är idag. Har gått från köket till sängen typ.
Gick o la mig på tok för sent, vaknade 12. Sen tog jag 2 timmars nap under dagen med.
Blev toksugen på klyftpotatis när jag vaknade så det ställde jag mig och gjorde och lite kyckling
och bea. Mums. hehe.


Kvällen igår var bra. Trevligt folk är hemma.
Och utgång på Harrys. Som vanligt. haha. men det var kul?

Jag o Kalle gick lite bakom dom andra på vägen till Harrys.
Jag frågade ut honom om hans matintag. haha stackarn.
Men han e noga, ett visst gram och väger allt. Jises, hur orkar man?

Nä nu ska jag diska. Får visst lite sällskap
snart och ska se
film. The town. Trevligt.







Imorgon är det förresten alla hjärtansSKIT-dag. Åt helvete med den. haha.


Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0