Bordet är mitt :)




Skulle som ni vet ringa och skälla på Mio innan idag.
Men beslöt mig för att åka dit istället. Och tur var väl det.
För när jag kom dit så visade det sig att bordet jag trodde att jag beställt inte alls var
det bordet som jag hade beställt.
Eller det var samma bord fast ett fyrkantigt istället för ett runt som jag egentligen ville ha.
Och det visade sig att det runda bordet fanns på lager, kom in för någon vecka sedan. Men det kostade några
hundralappar mer. Men eftersom jag väntat så länge och det blev så struligt så fick jag
åka hem med det runda bordet för samma pris som det andra. Tack för det!

Tänk om jag väntat till V.13 och sen fått se att det inte var det bordet jag beställde.
Vilken besvikelse alltså. haha.
Men äntligen har jag mitt bord!!!!


Råkade köpa med mig en lampa med. Till vardagsrummet.
Lite fulsnygg är den. Helt klart annorlunda. haha.
Men den ser ju bättre ut i verkligheten.







Bordet ligger fortfarande kvar i bilen. För stort och tungt för mig att bära.
Har tvingat hit mamma o Jonny imorgon med borr o grejer.
Ska få lite hjälp med lampan och andra saker som ska upp på väggarna. Äntligen!



Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0