Din tid här e över.



God morgoooon!

Har sovit som en stock. Och ingen väckte mig tur det.
Blev besviken när jag kollade ut. SNÖ! Jag som var så glad att nästan all snö hade
försvunnit här i Jönköping. Aja bara att gilla läget.


Drömde skumt inatt. Att när jag gick in på bilder o liknande så kunde grannarna över se det
på sin dator. Dom gick in på mitt internet i mobilen på något lustigt sätt.
Och jag ringde o stimmade med det till Telia. Mycket konstigt.






Nu ska jag göra en stor och god frukost.
Fogelbergskan har ändrat sina matvanor. Börjat med mer fett för att se om hungern
kan minska och om jag kan hålla mig mättare längre.

Dricker mjök till frukost, lunch, middag. Kör inte på lättprodukter längre.
Äter smör på alla mackor och  knäckebröd jag äter. Får mig liiite att kväljas ibland.
Sen massa avocado, lax, ägg och såna bra fetter. Vi testar och ser.


Nu ska jag ringa o skälla på MIO!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0