Efter regn kommer solsken...




Startade dagen med ett besök hos tandläkaren. Gick bra, inga hål och min mun
var fin och fräsch. haha.
Men har alldeles för tunna framtänder, så måste minska på sura intag. eh ok?
Dom rådde mig att köpa plackers och flux. Så det har jag köpt. haha.
Kommer säkert använda det jätteflitigt en vecka och sen glömma bort det...









Kom hem för en stund sedan. Håller på att tvätta. weho.
Det behövdes. Har aaaaldrig någonsin haft så mycket tvätt. Surt att man bara får
tvätta 5 timmar åt gången med. Behöver mer.









Är så glad för min mobilkamera är så bra. Är blixt på den och bilderna blir super.
Tycker jag iaf. Iphonen var värdelös. Ingen blixt och man kunde knappt ta kort på sig själv.
Men nuuu kan jag. Någon som vill ha en bild? haha nä.







Såhär kan det gå om man har många långa namn och i fel ordning.
Emil lixom? haha. Ibland när jag ska på läkarbesök så ropar dom Kristina.
Och då visar det sig att Emilie inte ens står med utan bara dom andra namnen. Lustigt?


Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0