Everything happens for a reason.




Såhär känner jag mig idag. Så sjukt trött. 4st dygnspass på 7 dagar e tufft.
Plus att jag har sjuk huvudvärk som inte hjälper vad jag än gör och tar. haha.


Jobbar idag. Var på möte mellan 13-15 sen sov jag lite i mormors soffa.
Sen tog jag en raggarsväng med Geza och efter begav jag mig till jobb igen.
Satans halt ute idag, fick sladd på väg till jobbet imorse och kom knappt iväg vid järnvägen på
väg till jobbet efter mötet. Läskigt... Tur jag inte ska åka hem förens imorgon. Kanske bättre då?



Hoppas hoppas vi kan tapetsera i veckan. Vill ha det gjort nu så jag kan slappna
av känner jag. Får ångest så fort jag ser den omålade äckliga väggen i lägenheten. usch.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0