Helgen är här.



Kom hem från Eksjö för en stund sedan.
Hann med ett besök på Ericas salong. Klippte luggen. Nu är den fin.
Sen blev det lunch på Sunrice med Erica. Och en strosing på stan med Jameson.
Sen fick jag ett ryck. Gick tillbaka till Erica. Och rakade ena sidan vid örat. Så snyggt.
Hade det för många många år sedan. Trodde inte jag skulle göra det igen.
Men nu gjort. Kanske slänger upp en bild på det senare.






Och nu sitter jag med färg i huvudet. Bort med lila nu ska det bli möörkt.
Testade ett nytt märke " Syoss ". Får se om den är bra.








Mamma gjorde eget knäckebröd igår. Sviiingott.
Massa olika frön i. Ska sno receptet och göra det en dag.



Nej skölja ur färgen. Slänga i mig lite lax, sen kommer Eriko och
hämtar mig så ska vi se Sanctum i 3D. weho.



Pussis E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0