I min hand...



Startade dagen med en brakfrukost på Johans Café med Malena.
Det var riktigt gott. Och jag åt rejääält. Men ändå var jag hungrig efter en timma.
Fattar inte det?







Sen strosade jag på Ieka och A6. Köpte gardiner och lämnade tillbaka en tröja
jag köpte utan att testa. Ska jag aldrig mer göra om. Kan ju bli helt galet.


Haha. sen satt jag i min bil och åkte runt i Jkpg i typ 2 timmar för att vänta på posten som aldrig kom.
Fattar inte, vissa dagar kommer den elva och andra dagar två. Såklart skulle den komma sent idag.
Vid halv tre gav jag upp och åkte till banken o tog ut pengar.


Sen hämtade jag min mobil som hade kommit. Så fiiiin den är och liten.
Skillnad mot iphonen. Riktig klump.


Nu är jag hos mamma. Kan inte bo i stöket hemma.





Han har det inte lätt lille Max när det kommer ost i tratten.
Haha elak jag e. Fåååntratt.. hahaha! ne tråkig.



Förresten är Geza ganska rolig ibland. Haha han får mig alltid att skratta, som idag när
han var på någon gård utanför Nässjö.
Då tyckte han det var så kul att vara där för det fanns massa stora hästar.
Och så tror han att hästar är det största djuren på vår planet. haha jag skratta när han sa det.
Ja men vi har ju elefanter o älgar o så med säger jag då och skrattar.
Ah jo, men hur ofta ser man elefanter då säger han?!?!? hahaha...



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0