Jag kommer, jag kommer.



Vaknade av att solen lös in och att fåglarna kvittrade. haha.
Hur härligt? Får bli en promenad strax. Tråkigt bara att det ska vara så kallt.
Nu böjar det dock mulna på med.
Fick en chock när jag vaknade och såg att klockan var 10.30. tröööött!







" Jag kommer, Jag kommer, Jag kommer, Jag kommer, jag kommer.
Jag är nästan där.
Jag kommer, Jag kommer, Jag kommer, Jag kommer.
Du, håll ut. Du vet att jag kommer. "

Lite snuskig text. eller? Måste dom ju ha tänk när dom
gjorde låten? Eller är det bara jag som tänker så? haha.






Sitter och övervakar bokningssystemet på Atlantis.
Vill boka Zumban på Fredag. Fanns 2 platser men hann inte mer än o se det så var
dom redan bokade. Fan också. Finns 65 platser och det är redan fullt till nästa vecka.
Kanske ni förstår hur populärt det är. Men jag ska inte ge upp, fortsätter spana. haha.



Nej nu tvättstugan. Underbart. Missade visst tiden igår. Tredje tiden på
mindre än två månader. Jag e kass. Tur att det typ bara är jag som tvättar på dagen.



Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0