jomensåatteeeh...



Har precis blivit klar med städ och tvätt. Finns det något tråkigare?
Ska strax bege mig iväg till gymmet för ett combat-pass. Ingen variation här inte. haha.
Varvat med combat och pump denna vecka. Men så sjukt kul.



Har varit mammasjuk i en vecka nu. Larvigt jag vet. Men trodde jag skulle få träffa henne
förra Tisdagen men nej jobbade hon. Sen torsdagen, nej då jobbade hon med.
Sen Söndagen nej då var dom inte hemma. Så jag blev sur och skrek att jaja vi ses väl nästa år då.
haha hm. Mitt temperament ibland asså...


Så imorgon ska jag till mamma efter jobb. Då är hon själv. Ska sova över.
Ska till erica och klippa luggen på Fredagsmorgonen sen lunch med Jameson.



Nej måste ruuusa. Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0