Kom och var min vän för en sekund.






Var hos Jameson innan idag. Åt glass och snackade skit.
Busade med korven nellie med. Sikken kelsjuk sak, så go.

Hon hade köpt en väldigt fin jacka med, väldigt väldigt fin. Nästan så man blir sugen.
Men nej, sa ju faktiskt igår att from. igår så ska jag ALDRIG mer beställa på internet, aldrig.
Och ja, så är det ju då. japp japp.





Väldigt väldigt fin. Åh!


Körde ett pump-pass i eftermiddag. Så skönt att köra igenom
hela kroppen.



Nu vill jag ha glass. Jag har två förpackningar i frysen. Typ magnum, fast
ändå inte. Fick 2st för 20kr, självklart jag skulle köpa det då. eeh haha.






" Du undrar säkert vad jag tänker på och om du berör, men att tänka på dig är som att
be om något som förstör.

Och du undrar säkert vad jag känner, om mitt hjärta slår för dig.. tänk om du visste
hur jag önskade att det svaret var nej.
Du finns i mina drömmar, men det är den enda platsen du har.. för någon tillit till dig
finns faktiskt inte kvar. "




Puss o Kram tavelram




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0