Lite irritation...

Saker som jag irriterar mig på just nu!!









  • Varför folk inte kan hålla hastighet. Drar ju ner hela trafiken. Öka eller lämna in kortet.

    • Varför skickar man en mobil men inte simkortet?

      • När saker man beställt blir mer och mer försenat. Borde få bordet gratis nu.

        • Folk som inte kan säga ifrån. Som tar emot hela tiden. Stå upp för er
          själva. Låt ingen trampa på er. (ska jag säga, haha)


          • Målare som lämnar lägenheten med färg på golv och skåp. seriöst?

            • Folk som inte är ärliga. Sanningen kommer alltid fram i slutet ändå.

            • ALL JÄVLA SNÖ!


            Ja det var det de. Haha, har haft en liten dålig vecka bara.
            Sak efter sak. Jag har inget tålamod längre. Brister för inget.


            Och nu stör jag mig på att listan inte går att få rak. Cp-blogg. Ja!


            Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0