Lyckad Lördag!



Igår var jag på A6 och Ikea en sväng med Malena och gjorde ärenden.
Köpte en klädgrej eftersom jag inte har någon riktig garderob.







Nu har jag iaf lite bättre ordning. Eller ja det är bättre än svarta sopsäckar iaf.

Sen åt vi lunch på Ikea. Tog köttbullar och kladdkaka efteråt. Jises vad mat.
Trodde jag skulle kräkas.









Sen på kvällen åkte jag med Erik ut till Stensjön. Mötte upp pappa och bror för middag på
Ullinge. Massa god mat och vin. Och en fin överraskning på slutet.
Perfekt kväll.







Åt raggmunk till förrätt. Och ankbröst med rostade rotfrukter till varmrätt och
ostbricka o kaffe till efterrätt. Jag älskar alla sorters ostar. Så otroligt gott.







Efter Ullinge så kom Andreas, Jameson och Kristian och hämtade mig.
Vi tog en sväng till Harrys. Helt ok. Men har väl haft roligare.







Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Lillan

Nej det blir inte alltid som man tänkt sig. Men huvudsaken är att man är i gott sällskap och försöker roa sig.

2011-02-27 @ 16:16:44
URL: http://parfymeria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0