Made a wrong turn, once or twice.



Idag är jag glad. haha, vilken pendlare jag är.
Varför är människan i så stort behov av bekräftelse? Sjukt.
Inte bra. Måste komma ifrån det.
Lära mig leva själv. Måste inte alltid finnas någon.



Var hos läkaren imorse. En ung snygg kille, varför ska det alltid
vara så jobbigt? Det är ju deras jobb lixom. Helt normalt. haha jaja.

Finns det någonstans i Jönköpung där dom inte tar betalt för att parkera?
Sjukhus, konsum.. överallt. Hur ofta har man mynt på sig lixom? Tur jag hade det denna gång.









Tänkte sätta upp min klocka nu när tapene äntligen är på plats.
Men då behövdes e borr. Och sen tror jag visaren pajat.
Vem sa att Mio var bättre än Ikea? Skit.

Gillar mina bordtabletter förresten. Leopard ;)

Puss Heeeeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0