Naken och exposed.



Guuud vilken onyttig vecka jag haft. Jag som kom in i träningsrutinerna så bra igen.
Tränade inte en ända gång och åt massa skräp som godis, bakelser o chips och för
lite mat. Men finns en anledning till detta.. Och det är att målaren tog över heeela min
lägenhet i Måndags och gick inte förens i Fredags. Så jag har fått vara i Eksjö dessa dagar.



Men from. imorgon då jäklar. Jobbar bara dygn Tisdag och 5 timmar på Torsdag.
Så det finns massor med tid till att träna. Underbart.


Har haft en jobbarhelg. Alltid lika kul.
Eriko frågade om jag ville med till Götet igår. Men gick ju inte.
Geza frågade om jag ville med på hockey. Blev inget.
Men åkte till pappa en sväng iaf, beställde nya högtalare och sån usb man sätter i datorn
så slipper man sladdar till högtalare och förstärkare. perfekt.







Imorgon efter jobb ska jag träffa Erica. Ska ta bort löshåret.
Känns bra faktiskt.. just nu. Imorgon kommer jag väl gråta.
Men vill bara kunna tvätta mitt hår normalt och sätta upp det när man tränar.
Sen kommer jag ju sätta i det om en tid igen. Det vet jag. hehe.

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0