Nothing left to lose.




Ligger i sängen o ska strax sova. Är helt vek efter ett tufft combatpass innan.
Så sjukt kul. Hög konditionsträning med inslag av olika kampsportet. Ah love it.
Körde ett 30mins corepass innan med. Nu jäklar är jag igång igen.


Och jag beundrar verkligen instruktören idag. Så grym.
Körde hela passet med oss och pratade heeela tiden. Jises, jag höll på att dö ändå.
Tänk om jag skulle pratat samtidigt, då hade jag svimmat efter 5min.
Grym var hon. Sån bra kondition ska jag med få en dag. elleeeer? haha.







Tog aldrig av mitt löshår innan. Tog bara av några som satt dumt och satte
dit nya. Och satte dit dom som lossnat. Ska få ett schampo som är bra för löshår
så ska vi se om det hjälper. Värt ett försök iaf.



Imorgon går jag på ännu ett dygnspass. Börjar kännas rätt drygt nu.
Men sen är jag iaf ledig en heeel vecka. Underbart.





Älskar min nya telefon med. Vilken klump iPhonen är egentligen.
Hoppas Kristian blir lycklig med den. haha?
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0