Nu ska det tapetseras.



Åkte och hämtade mina tapeter imorse som jag egentligen skulle hämtat
den 25 Janurari. hehe sorry. Men det var lugnt.
Så på Söndag ska det tapetseras. Äntligen.. Hoppas jag inte är allt för bakis bara.
Lägger självklart upp bilder på resultatet sen ;)





Denna tapet ska vara i köket. Bara en fondvägg. Ha målat dom andra väggarna vita
så det blir nog bra.






Och den här ska vara i själva "rummet". Kanske inte världens snyggaste men
det var den snyggaste av dom jag fick välja mellan.
Och det gäller ju att utnyttja det om man får det gratis. hehe.


När jag hämtat tapeterna så blev det lite gym med Malena.
20min på crossen och sen biceps, triceps och ben.
Men jises höll på att svimma där en gång. Fick stanna till och sätta huvudet mellan
knäna en stund, blev sjukt yr. usch.

Får se om jag hinner till pump-passet ikväll.
Kan bli tight eftersom mamma och dom kommer strax.



Puss Hej

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, har samma fondvägg i mitt kök fast brun! ;)

2011-02-11 @ 16:05:15
URL: http://osofiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0