Såå irriterande



Ahh.. denna dag har verkligen inte slutat bra. Åt helvete.
Så ringde Gzim mitt i innan. Stackarn. Han fick höra många fula ord.
Haha.


Kom hem till ett slagfält. Målaren har plastat igen hela köket. Kommer inte åt något.
Han visste att jag skulle komma hem idag så tycker att han kunde sagt något om det
så hade jag inte åkt hem lixom.

Men lyckades roffa åt mig en skål flingor och riskakor. Mm sikken middag. haha. eh.






Han har någon strykning kvar i köket sen ska han börja med det andra.
Så imorgon tar jag mitt pick o pack o drar till Eksjö. Kan inte sringa runt
i denna röran.
Hoppas jag får mitt kort imorogon med så jag kan hämta ut mobilen som kom idag.


Ska ta en frukost med Malena imorgon vid 8.30 på något café som har
frukostbuffé. Ska bli gott.







Men det börjar ju se bra ut iaf. Beiga väggar mot vita.
Och inga sprickor i taket. Underbart.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0