Saker faller på plats.



Sikken dag. Har gått i ett.
Startade med träning. Sen kom mamma och Jonny. Satte upp saker i lägeneheten.
Sprang på Ikea och A6. Jag lipade så över att jag inte kan sova på nätterna så dom
köpte en rullgardin till mig :) Så nu ska jag nog sova som en stock.


Sen möblerdade vi om med. Och tog upp resten av soffan.
Vad trångt det blev. Men ser bättre ut nu än innan.
Sen när dom åkte monterade jag ihop bordet. Så fiiint.

Tack för all hjälp idag!





Skröt om att min mobilkamera var så bra. Men mja, denna bild var väl
ingen höjdare direkt. hehe.


Nej nu kommer snart Malena. Ska slöa i soffan.
Ska upp tidigt imorgon för ett Pump-pass. Skönt en Lördagmorgon.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0