Spring för livet om det är dig kärt.

 

 

God morgoooon!

Sitter och funderar på om jag ska kila iväg o träna. Vill upp till ikea och a6 med.
Och kanske stan. hm. hinner med allt kanske?

Var ju på bio igår med Eriko. Sanctum. Den var helt ok. Spännande.
Ganska uppenbart slut. Det var lite tråkigt.

Tvingade med honom till hemmakväll innan. haha.
Jises, han köpye godis för 100kr och jag för 80.
Se när vi satt där på bion så ser man ju inte vad man tar för något.
Haha han fick bara upp praliner med cococs och jag fick bara upp colaess. haha.
Vad vi skratta. Sen när jag kom hem såg jag att alla hans praliner låg i min påse? hmmm...






Slänger upp en bild. Bara för att retas med Line.
Har ju färgat hår och rakat. Det rakade syns dock inte.
Får bli en bättre bild sen.


Vet inte alls hur det blir ikväll. Ser ut som jag får ta bilen och där med inget drickande.
Tråkigt. Jag som ville ha en liten utgång. men men....


Nej frukost kanske? Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0