The way you are...



Tog en fika med Erica och Camilla efter jobb idag.
Var trevligt. Camilla och jag har inte setts på länge länge, inte ok.
Från och med nu regelbundna träffar. ok?






Sen åkte jag hem. Micke kom. Tapetserade köket. Eller ja han gjorde.
Men jag rollade på lim iaf haha så lite delaktig var jag. Fint blev det iaf.
Och gula skåpet fick sig en tapetsering med. Myyycket bättre nu.
Tack Micke för all hjälp!




Och idag är jag grinig. Har inte sovit något inatt och sjuk
håller jag på o bli. Satans ont i halsen, så typiskt.
Kunde gått på dejt men nej jah tackade nej.
Jag vill vara glaaaaad men det är något som tynger hela tiden. Fan.

Jag är ju den tjejen som alla säger alltid är lika glad när dom träffar mig. men ja jag vet inte?



Nej mat kanske? Har inte ätit sen tolv. Kan påverka?



Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0