Run away as fast as you can.





Igår kom Julia till mig. Det var mysigt. Vi strosade på stan.
Besällde mat från Don Camillo. Jag beställde min Ciaociao som jag varit sugen på
sen jag var med Erik när han åt den. Cirkus en månad sen.
Det var gott, men sen mådde jag dåligt. Trodde jag skulle kräkas i en timma.
Stackars min lilla mage.








När Julia åkt kom pappa med stereoprylarna. Åh så bra det blev.
Mycket bättre än det gamla. Ut med det.






Fick denna gång ett trådlöst USB-grejs så man slipper sladdar mellan
dator och förstärkare. Hur bra som helst. Kanonbra ljud.
Nu kan jag lyssna högt igen. Ut med datorhögtalarna.

Tack världens bästa pappa!


Sen beställde vi Indisk mat. Hur gott som helst.
Har typ bara ätit det en gång innan. Kommer definitivt bli fler gånger nu
när man nästan bor granne med en sådan restaurang.
Naanbröd är ju så gott med.






Och igår när jag skulle lägga mig så fick jag somna till grannarnas sex igen.
Herregud, ja säkert jättelyckliga och har bra sexliv, nej jag är inte alls avundsjuk, inte alls. Hehe.



Puss Hej E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0