Should I give up or should I just keep chasing pavements.





Var på Melodifestivalen igår i Linköping med brukare och personal.
Var trevligt. Dock kassa låtar. Och vad litet det är, man tror det är så stort när man
ser på Tv, men icke.


Eric Saade är ganska fin, han o en flaska vin, ja tack. haha.
Lena är tight, så ska jag också se ut när jag är över 40.
Och Sara Varga är nog den vackraste människa jag sett. Herregud.
Blev nästan lite lesbisk där ett tag. eeh nej.








Slutar om ungefär tre timmar. Sen är jag ledig till Torsdag. Jobbar 9-19.
Sen är jag ledig till Tisdag. Hur skönt?

Ska ju till Ullinge med bror och pappa nästa Lördag. Äta trerätters.
Och är så nyfiken på överraskningen efter maten. Vad kan det vara?






Spring för livet om det är dig kärt. Att slå tillbaka det är det inte värt.
Du kan inte förändra och kommer aldrig förstå.
Det enda du kan göra är att gå.



Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0