Wha'ts the point.






Jobbade lite extra igår. Sen blev jag bjuden på lunch på Sunrise av Lisa.
Var längesen vi träffades själva. Så det var trevligt.

Sen hängde vi hela dagen. Slappade i hennes soffa och åkte till Jameson
i Aneby och åt pannkakor med glass. mums. Kristian köpte min iPhone med, hejdå med den.






Sen tog vi en sväng hem till mig i Jönköping. Hämtade lite post och åkte förbi Malena en sväng.
Drack lite te och pratade. Bestämde att vi ska ha tjejfest hos mig nästa Lördag. Kuuuul.




Jobbar gör jag nu med. Vill bara hem, för idag blev målaren klar med lägenheten. Nu fattas bara tapetsering.
Men det går fort. Bara en vägg. Sen är det klart. Äääntligen. Jättejobbigt att inte ha kunnat bo hemma hela veckan.



Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0